William Hobbelink pakt twee titels bij Beuningen

William Hobbelink wint ook het algemeen kampioenschap en straatcup.
Zaterdag voor dat het jaarfeest begon werd de finale gespeeld met Gerwin Tijans, Luuk Zanderink en William Hobbelink. De heren begonnen allemaal gelijk op William pakt langzaam iets voorsprong maar liep niet verder uit. Bij de eerste bocht moest Gerwin een stuk inleveren en kwam William goed door de bocht gevolgd door Luuk. Het was Luuk die in de tweede bocht een geweldig schot produceerde en heel stuk terug pakte. Maar uiteindelijk was het William die met een heel knapschot van net achter de tweede bocht in een keer over de finish lijn wist te gooien en hier mee de titel pakte.
Door dat William bijna alle wedstrijden in de top 3 eindigde was het ook al vrijwel zeker dat hij ook de titel van het algemeen kampioenschap zeker wist te stellen.

6 juni  Dames – Arendsbeker locatie Damweg Tilligte aanvang 19:00 uur.

Donderdag 8 juni spelen de senioren hun cup wedstrijd uit tegen Lattrop Breklenkamp aanvang 19:15 uur

Zondag 11 juni NK junioren bij de Huier in Geesteren.

Dinsdag 13 juni Damescompetitie wedstrijddag 7, KV Beuningen 1 – Ons Streven 1; KV Beuningen 2 – vrij;  KV Beuningen 3 – Vooruit Losser 1.