Kim Groener pakt twee titels in een weekend.

Kim Groener winnaar algemeen kampioenchap

Kim Groener is winnaar van de straatcup maar ook het algemeen kampioenschap.

Afgelopen zaterdag was voorafgaande aan het jaarfeest de finale van de straatcup. Hieraan deden maar liefst 62 personen mee, door een knock-out systeem bleven er 4 finalisten over, Britt Blokhuis, Britt Rolink Bas Senger en Kim Groener. Het was Britt Rolink die goed van start ging en de leiding pakte, Bas Senger kwam langzaam dichter bij en nam de kop positie over. Na 4 schoten was het Kim Groener die met een lang schot naar de eerste bocht schoot, hier wist niemand bij te komen, waardoor ze er nu goed voor lag. Bij de volgende bocht had ze een perfect schot zeer scherp door de bocht. Bas moest nu ook wel een goede worp hebben anders lag kim ruim voor. Bas wist bij deze worp de straat niet te raken en bleef achter Kim, waardoor ze een schot voor kwam te liggen. Uit eindelijk wist Kim de finish te passeren met 9 schoten, Bas als tweede met 10 schoten, Britt Rolink met 11 en Britt Blokhuis met 12 schoten.

Patrick Meijer winnaar Matenweg

De 2e pinksterdag werd er op de matenweg de laatste wedstrijd voor het algemeen kampioenschap verschoten. De strijd voor de titel van het algemeen kampioenschap ging nog tussen twee personen Peter Zanderink en Kim Groener, hier zat slechts 2 punten verschil tussen. Beide spelers begonnen licht geblesseerd aan de wedstrijd, en dat was in het resultaat ook te zien. Beiden deden ze er 14 schoten over terwijl de eersten er met 10 schoten over gingen. Doordat er verder niemand tussen gooide bleef Kim net een punt voor en pakte daarmee ook de titel van het algemeen kampioenschap, bij de 60+ was het Bennie Nijhuis die hier de titel pakte. De dag winnaar op de matenweg werd Patrick Meier met 10 schoten en 66,5 meter, op de tweede plaats Guus Hoonberg met 10 schoten en 65,9 meter en derde Erik Groener 10 schoten en 46,7 meter. Alle uitslagen zijn te vinden op onze website. De prijsuitreiking was dit keer bij onze nieuwe sponsor Actief Twente waar we hartelijk werden ontvangen waarvoor dank.