Competitie eindelijk weer gestart.

Na een lange tijd van stilten wegens de corona zijn afgelopen zondag de eerste teams weer begonnen aan de competitie. Het waren de klassen waar 9 teams in zaten die als eerste hun wedstrijd mochten gooien.
Wedstrijddag 15 senioren.
Vooruit losser 5 – Beuningen 11 3-0; Beuningen 12 – Java 5 0-3; Ons Streven 8 – Beuningen 13 3-0.

Zondag 5 september spelen de junioren hun eerste wedstrijddag.
Hertme B – Beuningen B; Oud Ootmarsum C – Beuningen C; Lattrop Breklenkamp D – Beuningen D; Lattrop Breklenkamp F     – Beuningen F.

Vrijdag 3 september word de finale van de straatcup gespeeld. Hierin spelen Roel Westemeijer, Luuk Zanderink en William Hobbelink de strijd om de fel begeerde titel straat kampioen van Beuningen. De wedstrijd begint om 19:00 uur. Na afloop zal er dan ook bekent worden gemaakt wie de winnaar is van de wedstrijd voorspellingen.