Beuningen wint beslissing tegen Ons Streven

De beslissings wedstrijd tussen Beuningen en Ons Streven beloofde na de afgelopen ontmoetingen al finale waardig te zijn. Ons Streven en Beuningen begonnen goed aan de wedstrijd, Ons Streven lag ondanks dat de kloot er wel uit ging toch 5m voor. Beide schoten daarna waren perfect en daardoor lagen beide teams gelijk in de 1e bocht. De schoten daarna waren van beide team goed Beuningen lag bij het ingaan van het smalle einde 30m voor. Bij het keren achterop de baan, kwam Ons Streven beter weg en was de voorsprong voor Beuningen nagenoeg weg. De terugweg was Ons Streven secuurder en pakte de voorsprong. Bij het keren deden beide teams wederom lange schoten en daardoor kwamen ze weer gelijk in de bocht te liggen. Achterop op de baan waren schoten van ons streven beter geplaatst waardoor ze een ruime voorsprong pakten van circa 60m. Guus Hoonberg gooide daarna een lang schot de bocht in waardoor de achterstand nog 20m was en Beuningen terugkwam in de wedstrijd. De laatste 3 schoten moesten dan ook de beslissing brengen. Ons Streven gooide tegen de bult en Beuningen had een goed schot. Het keren van Ons Streven was niet goed en daardoor lag Beuningen 5m voor. Het laatste schot van Beuningen was beter geplaatst dan die van Ons Streven en daardoor won Beuningen met 20m.