Beuningen Winnaar Landelijke straat competitie

Vandaag werd er voor de landelijke straat gegooid om de 1ste plek tussen Beuningen en Ons Streven. Beuningen had een voorsprong van 4 punten op Ons Streven. Bij het los schot begon Beuningen niet geheel soepel en hierdoor kwam Ons streven al snel op een  voorsprong die ze op de eerste straat al snel aan het uitbouwen waren. Na de eerste straat stond Ons Streven al een geruime afstand voor. Op de het losschot op de 2de straat kwam er een minder schot aan hun kant hier maakte Beuningen gebruik van om zo de achterstand in te halen. Gedurende de wedstrijd wisselden de teams zich af en bleken erg aan elkaar gewaagd. Beide partijen stonden gelijk toen ze de betonstraat op gingen hier werd al gauw duidelijk dat niet alleen kracht, ervaring en precisie de winst kon bepalen maar soms ook door veel geluk. Toen de beide partijen de het einde van de betonstraat naderde lag Beuningen voor maar door een jammer schot dat afketste op de grasklinkers wist Beuningen zich niet goed door de bocht te kunnen brengen om zo met een goed begin op de volgende straat te beginnen. Ons streven lukte het wel en kwam hier weer op een voorsprong te liggen tegenover Beuningen. Echter was Beuningen op dit gedeelte toch sterker dan Ons streven en haalden algauw de achterstand in en wisten zelfs een voorsprong op te bouwen van 1 ½ schot op dit moment betraden ze de laatste straat en dus ook de laatste fase van de wedstrijd echter vielen er enkele missers te betreuren aan de kant van Beuningen en viel er een uitstekend schot te zien van Ons streven waardoor op het laatste moment de beide partijen voor de eindstreep lagen met een voorsprong voor Ons Streven, echter gingen beide partijen de streep over met mindere schoten en heeft Ons streven uiteindelijk deze wedstrijd gewonnen met 20 meter voorsprong echter was dit niet genoeg om de 4 punten verschil in te halen en het kampioenschap te bemachtigen.

Beuningen in het midden stvlnr; Patrick Meijer, Remco Zanderink. Knielend vlnr, Gijs Senger, Peter Zanderink en Luuk Zanderink.