Bas Senger nieuwe voorzitter KV Beuningen

Afgelopen week heeft er bij Beuningen een Bestuurswisseling plaats gevonden. Peter Zanderink was al afgetreden als voorzitter, en het bestuur bestond uit een rollerend voorzitter. Onlangs was Bas Senger als stage loper al aan het bestuur toegevoegd en doordat Peter uitviel als bestuurslid is Bas toe getreden. Uiteindelijk hebben we in Bas de vervangende voorzitter gevonden. Bas is al sinds 2002 lid van KV Beuningen. Heeft sinds hij lid is diverse overwinningen gevierd en persoonlijke prijzen gehaald en is een bekende speler van Beuningen. We denken in hem een goede vervanging gevonden te hebben voor Peter. Peter gaat verder als voorzitter van de NKB, waar wij hem veel succes wensen, en hopen dat hij daar net zoveel kan betekenen voor de sport als hij voor onze vereniging heeft gedaan. Peter namens alle leden bedankt voor je inzet en enthousiasme voor Beuningen en de klootschiet sport algemeen.